Tiken gick tom:(

Det blir ingen liten bebis för oss från tiken vi ville ha från 😦 hon gick tom. Nu har vi inte riktigt bestämt oss om vi ska leta valp på hos annan uppfödare, eller om vi ska invänta uppfödarens nästa tik. Det verkar åxå vara en bra tik så jag har inget emot att ta valp efter henne och eftersom jag trivs med den uppfödaren så lutar det nog åt det hållet men vi är inte helt säkra. Har funnit en annan uppfödare med en dräktig tik som ska valpa om ca: 2,5 vecka som verkar intressant. Ja, det blir att fortsätta funderar på detta.

Igår var meningen att jag skulle varit med Lina S. till Kil på föreläsning med Fanny Gott men tyvärr låg jag i magsjukan hela dj-vla dagen! Skit åxå kan jag bara säga för jag hade så himla gärna hört den föreläsningen så nu är jag lite sur och depp, ingen bebis och ingen föreläsning 😦

3 tankar på “Tiken gick tom:(

  1. meeen neeeej vad tråkigt att hon gick tom:( åååååå jag känner med dej….jaa nu har du ju lite att fundera på då hur du ska göra…
    Usch stackars dej som haft magsjukan….hoppas du mår bättre idag då!
    Kraaam!!!!

  2. Det är jättetråkigt, men du får tänka såhär… det var inte meningen. Det var något som inte stämde i kombinationen, eller något annat som inte var rätt. Och att du nu istället kommer att bli ”tvungen” att välja ur en annan kull – en kull som är helt rätt och perfekt för just dig 🙂

Lämna en kommentar