Åkte till Östmark…

… och gick en helt underbar skogspromenad med Jill, Riki och Zelda idag. Tur hade vi med vädret åxå för det duggade lite när jag åkte dit men det gav sig och var uppehåll hela promenaden och när jag åkte hem började det spöregna.

Många promenader blir det men inget vettigt har jag och Zelda gjort på jättelänge så nu bestämde vi med Jill att vi ska tag i spår igen, så vi ska träffas förmodligen nästa vecka för att spåra tillsammans. Ska bli såååå kul!

Charlie åkte hem till sig igen igår kväll. Det blir så tomt när han åkt och man saknar honom 😦 Men han var oerhört glad när hans matte kom och hämtade honom så han tyckte nog det var skönt att få komma hem 🙂 Charlie väckte mig i går morse och pep och när jag kollade på honom så hängde svansen rakt ner och han såg så ledsen ut, stackarn hade fått vattensvans av badandet när han varit här! Hoppas nu att det går över fort så han slipper ha ont 😦

Zelda, Zelda och Riki

Zelda och Riki

Inte bästa fotot, men fullt ös i skogen var det! 😛

4 tankar på “Åkte till Östmark…

  1. Jag hoppas och tror att ens hjärta är stort nog att älska hur många som helst även om vissa alltid har en speciell plats.
    Jag tror nog att jag kommer kunna älska en annan hund men inte riktigt på samma sätt, varje känsla för någon är ju unik.
    Jag tror det blir jättebra med er nya lilla guldlock men man känner ju alltid lite oro för hur det ska bli. Dock tror jag att det är hälsosamt, för då anstränger man sig mer för att det ska bli som bilden man har i sitt huvud :).

    Kram

Lämna en kommentar