Våruppfräschning och nytt album

Har lagt upp ett nytt album under foton med bilder som Carola tog förra sommaren på voffsarna här nere vid sjön.

Foto: Carola Larsson

Sidorna: Om Landseer och Om Golden retriever har jag lagt under ”Våra hundar” i menyn ovan och så har jag gjort lite vår/somrigare på bloggen för nu längtar även jag till våren! Inte för att jag är det allra minsta trött på vintern, utan för att jag inte gillar vädret som är just nu, ett mellanting av vår och vinter… plusgrader, tö, slabb och slask är inte min grej. Jamen alltså då är det ju mycket bättre att allt torkar bort och blir vår med en gång då! Längtar efter att få börja montera solpanelen på husvagnen och se hur det funkar 🙂

Har städat igenom garderober här hemma och rensat undan en massa. Det mesta gick till Röda korset och en kasse till sopstationen. Skönt att rensa och få undan. Nu får vårkläderna plats!

Har två alldeles superlediga dagar igår och idag utan ett enda måste och det är så himla skönt att bara ta dagen som den kommer. Igår gick inte jag och hundarna ens en promenad, tränade med dem så de skulle bli trötta i sina skallar och så latade vi oss därefter istället. Idag ska vi gå en långpromenad men jag har inte bestämt om det blir nu eller ikväll. 🙂

Lämna en kommentar